چهارمین کنگره سراسری برند ملی - افتخار ملی با حضور ریاست شورای حل اختلاف کشور برگزار شد
واحد خبر کارگروه صلح و سازش چهارمین کنگره سراسری برند ملی - افتخار ملی با حضور ریاست شورای حل اختلاف کشور و مدیران ارشد دولتی ، قضایی ، اجرایی و مدیران شرکتهای فعال در بخش خصوصی برگزار شد.
پوستر کنگره ملی برندملی اعتماد ملی
محورها:
استفاده از فناوری های نوین در راستای افزایش بهبود کیفیت
ارتقاء قابلیت های رقابتی محصوالت و خدمات در جهت جلب اعتماد مشتری
فرهنگ سازی اولویت تولید بر واردات و خرید کالای داخلی
بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت و نوآوری در عملکرد مجموعه
استفاده بهینه از منابع انسانی و اعمال مدیریت کارآمد
میزان اثرگذاری مدیریت سازمان به وفاداری مشتریان
این کنگره از ساعت ۱۶ _ ۲۱ روز شنبه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
و در پایان مراسم از برندهای برگزیده با اهدای تندیس و لوح یادبود تجلیل شد.
منبع : روزنوشتهای مشاور تحقیق و توسعه